Prodáváme originální a prověřené autobaterie. Před expedicí měříme napětí.

Reklamace a vrácení zboží

 

 

Koupili jste u nás zboží (autobaterii, nabíječku apod.), ale něco není v pořádku? Bohužel se to může stát. Snažíme se pro vás reklamaci udělat co nejschůdnější. Jak na ni?

1. Předání reklamovaného zboží 
  • Nejsnazší je to osobně v našem sídle v Jinočanech.
  • Pokud nemáte možnost k nám reklamovanou autobaterii dovézt, kontaktujte nás pomoci formuláře níže a rádi vám zařídíme dopravu přes ověřeného přepravce Fofr nebo Messenger. Cena dopravy je 195 Kč. V případě nákladní autobaterie je cena dopravy 250 Kč.
    Náklady na přepravu hradíte vy jako spotřebitel, v případě uznání reklamace vám bude tato částka uhrazena. 
  • Vzhledem k povaze autobaterií (ze zákona je považována za nebezpečný odpad) nemůžeme doporučit jako vhodného přepravce Českou poštu, ani PPL, kteří už svým neodborným převozem autobaterii poškodili ještě více. Následnou reklamaci uznat nemusí, protože ve svých podmínkách přepravu nebezpečného odpadu přímo zakazují. 

 Návrh bez názvu - 2020-07-07T123018.803

2. Potřebné dokumenty
  • Záruční list, faktura - daňový doklad a popis závady. Popis závady nemusíte řešit, pokud nám autobaterii osobně přivezete do prodejny a vše nám popíšete osobně. Budeme rádi, když k oznámení reklamace použijete formulář ve spodní části této stránky.
  • Reklamační formulář vyplňte online kliknutím výše na odkaz v systému Retino.
  • K dispozici máme také vzor odstoupení od smlouvy. Oznámení o odstoupení. 
3. Vyřízení reklamace
  • Může ze zákona trvat 30 dnů. Vždy děláme maximum proto, abychom ji vyřešili co nejdříve. Můžeme se pochlubit zhruba 0,4% reklamace. Přesto, pokud ji budete zvažovat, neváhejte se na nás obrátit. Chyba se může stát. Samozřejmě i na naší straně. Jsme jen lidé a budeme se snažit vám vyjít vstříc.
  • Co s reklamovanou autobaterií děláme?
    • Nejprve provedeme vlastní přezkoušení. Pokud to uznáme za vhodné, dobijeme ji a budeme pár dnů sledovat, zda drží napětí, o všem provedeme záznam.
    • V další fázi vyhodnotíme vlastní přezkoušení. Jsou-li naše testy negativní nebo zkrátka hned poznáme, že je třeba autobaterii poslat výrobci, zařídíme svoz a poté čekáme 10-14 pracovních dnů.
    • Po vyřízení reklamace výrobcem vás obratem informujeme o uznání reklamace nebo vrácení autobaterie k nám a spolu s ní v případě neuznání obdržíte report s důvody neuznání.
Návrh bez názvu - 2020-07-07T123145.281

Odkaz na důležité dokumenty: Obchodní podmínky a Reklamační řád.